Bebissnack...

Var på MVC i måndags och fick höra härliga hjärt-ljud dunka på med 145 slag/minut!

Även idag har jag varit iväg på en "bebis-sväng". Denna gång till specialmödravården. Precis som då jag väntade Leo har jag även nu haft massa sammandragningar på tok för tidigt- så en läkarkoll skulle göras för att se så allt stod rätt till å det gjorde det! Fick även göra ett ultraljud för att titta till lillisen. En extra noggrann spaning gjordes på fossingarna, som såg raka och fina ut! Å min nyfikenhet huruvida det är en pojke eller flicka som bor i min mage är nu mättad... Fick veta att det är en prins ♥

Tänk om det ändå kunde bli Mars nu då så jag får pussa de där små fossingarna och hålla i hans småtting händer! Längtar massor ♥

 


Kommentarer
Postat av: Elenor

Låter mysigt vännen! Ultraljud skulle man nog kunna göra hur många gånger som hellst, alltid lika häftigt. Stort grattis till prins nr 2, ni utökar grabbgänget =) Tänk va skoj dom kommer få tillsammans och säkerligen hitta på en massa massa bus i framtiden. Kram <3

2011-12-01 @ 07:13:40
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Malin

Grattis till Prins nr 2! Själv är jag nu övertygad om att det ligger en liten prins i magen också trots att Barnmorskan inte trodde det var så. Ska bli otroligt spännande att se!

2011-12-01 @ 12:08:57
URL: http://malinsliv.bloggplatsen.se
Postat av: Karin

Ellen: Ja, ellerhur.. Skulle fått göra ett UL i månaden iallafall för att spana in hos bebisen :) Ja, det blir ett härligt grabbgäng - oj så skoj dom kommer att ha ihop :) KRAAAAM!



Malin: Tackar! Jasså... Vad spännande att se vad det blir då :) Det händer ju att dom ser fel så kanske har du rätt! Jag var rätt övertygad att vår bebis var en tjej denna gång, med tanke på att graviditeten varit så olik den med Leo.. Men se där hade jag fel.. Börjar verkligen närma sig för dig/er nu!

2011-12-02 @ 21:07:35
Postat av: Linda

Skönt att höra att allt såg bra ut, både för bebisen och mamman =)

Nu är det inte långt kvar tills ni får mysa med en liten...

Kram!

2011-12-04 @ 20:01:39
Postat av: Linda

Skönt att höra att allt såg bra ut, både för bebisen och mamman =) Nu är det inte långt kvar tills ni blir fyra...

Kram!

2011-12-04 @ 20:44:59
Postat av: Linda

=) Oj råkade visst bli två kommentarer...hehehe

2011-12-04 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0