Ett tag sedan...

Nu var det ett tag sedan jag printade ner något här... Och anledningen till det är inget annant än att dagarna helt enkelt går på tok för fort så plötsligt är dagen en ny dag som i en väldans fart även den byts till nästa..

Igår var jag i Para och firade fina vännen som fyllde år i fredags. Även Linda, Elli å Helena var där. Vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans!

Leo mår bra! Sovandet i nya sängen i det nya rummet har bara rullat på utan problem och han verkar trivas toppen där. Mina farhågor angående skorna har hittills varit obefogade. Ingen läskig vurpa har inträffat. Om han vaknar på natten så ropar han på nån av oss och har inte gett sig på något försök att åka "skateboard" på skenan ;) En natt ramlade han dock ur sängen. Men han landade mjukt på madrassen som ligger brevid sängen. Han ropade på mig å då jag kom in satt han på madrassen å såg helt förvirrad ut å sa "ojojoj" ♥

Helgen som var hjälpte vi Mio och Fredrik med flyttlass till deras fina hus. Det kommer verkligen bli toppenfint där!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0