Toppendag!

Har haft en alldeles tokhärlig dag. Detta behövde jag verkligen och Leo också tror jag bestämt! Jag tog ut föräldraledigt på eftermiddan så jag hämtade Leo på förskolan redan kring 13- snåret. Fick vänta en stund där för han sov fortfarande då jag kom dit. Men då fick jag ju möljighet att prata med pedagogerna en stund och förhöra mig om hur Leo har det och vad han gör på dagarna osv. Leo blev glatt överaskad då han kom upp från vilan å såg att jag satt och väntade på honom :)

Vi började våran kvalitetstid med att åka till en hage och titta på hästar. Det var flera stycken där och Leo var mäkta imponerad av dem! Sen for vi hem och åt cholkadpudding, ritade och pysslade och "läste" kring 10 böcker tillsammans under mysfilten! Såå mysigt! På eftermiddan kom Mio förbi en sväng. Efter vi käkat middag så läste vi ännu några böcker och sedan avslutades dagen med ett bad för Leos del. Där blev han dock lite besviken för då jag sa att han skulle få bada så trodde han först att det var "badda-huset" som gällde... Så det tog ett tag innan han var nöjd med tanken på att jag faktiskt menade bad i badkaret hemma ;)

Ikväll har jag städat både uppe å nere, tvättat ett antal maskiner tvätt och stökat på med det mesta. Var jag fick den energin ifrån kan man ju fråga sig. Brukar vanligen decka i soffan nästan direkt efter nattningen. Att nu sitta med en kopp te i soffan, i ett nystädat hus å känna att man haft en toppendag tillsammans med det finaste vi gjort det är det inte mycket som kan slå... ♥ Nu fattas bara Jonas- som har är ute med sina arbetskollegor ikväll. Men han dyker nog upp snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0