Fredag...

Imorse då jag skulle lämna Leo på dagis så gick mitt hjärta sönder lite grand. Då jag parkerat och öppnade dörren för att bära ut honom så höll han sig krampaktigt fast i bilbarnstolen och sa "mamma hem, mamma hem" När han sa  heeeem heeem lät han lite som ET i filmen å detta fick mina ögon att fyllas med tårar. Hur som helst gick det bra då vi väl kom in på dagiset men då var mitt hjärta redan trasigt och jag hade svårt att släppa det där under dagen. Brukar alltid sakna honom lite medan jag jobbar, men i dag saknade jag honom extra mycket! När jag var och hämtade råkade jag dock ut för det omvända. Han vill till en början icket följa med hem utan ville helst stanna med lola (Carola) :)

Nu är det heeeeeelg å det känns SÅ skönt!

Hoppas på härligt väder så man kan åka på nån skogsytflykt eller så... Känner att det är dags för en "björn-spanar-tur" :)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0