Invigning...

Ikväll fick Leo inviga sin nya säng! Nattningen tog en stund längre än vanligt då han både en, två och tio gånger ville försäkra sig om att råttan, björnen, snutte å kotten var med :) Men till slut somnade han på söta örat! Så nu blir det spännande att se hur de första nätterna i nyrummet går.. Jag är en gnutta orolig hur det ska gå om han vaknar på natten och får för sig att gå in till oss. Det blir ju som lite svårt med skor och skena... Ser otäcka vurpor framför mig... Men åt andra sidan så är han nog inte den enda med skena och skor som inte sover i spjälsäng till fyra års ålder (inte förrän då han är skofri). Så det ska nog gå bra! Men för att känna mig lite lugnare har jag i alla fall lagt en madrass nedanför sängen :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Men va söt, å duktig Leo, i sitt egna rum :). Liten blir snabbt stor, men hur gick det då vill jag veta??? Kram

2011-10-09 @ 18:45:03
Postat av: Karin

Vännen kan du inte komma hem snart? Du saknas här hemma! KRAMEN!

2011-10-10 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0