Ingen björn, men "myrstackare"

Första natten i nya rummet gick ganska bra! Han sov där fram tills typ tre då han vaknade och var lite ledsen å fick komma in till oss istället!

Ihelgen har vi inte gjort särskilt mycket. Mest bara varit hemma och pysslat med lite av varje. I Lördags var jag och Leo på stan en sväng och uträttade några ärenden och gick efter det och hälsade på mamma/mormor en stund.

Idag har vi varit på en liten utflykt i skogen. Passade även på att åka runt och spana efter björn. Men heller inte denna gång fick jag min "se-en-björn-genom-bilrutan-och hinna fotografera-önskan" uppfylld... Men då vi senare stannade för fika och promenad så fick vi i alla fall se tecken på att en björn har varit på samma plats som vi var. Å bara det är häftigt tycker jag ;) Ett steg närmare önskningen liksom!

Två myrstackar i närheten av varandra som var urgröpta... Å vem är det som brukar göra så, om inte björnen?!

Lite varmchoklad...

... å lite bus!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0