Helg...

Denna vecka har rullar på i samma takt som alla andra veckor. Tokfort med andra ord. I Onsdags kom Maud hit så Leo har varit hemma från dagis torsdag och idag och hållt sin farmor sysselsatt ;)

I måndags var jag och Jonas på vårat första föräldramöte. Spännande och roligt. Kul att få lite info om vad småttingarna pysslar med på dagarna. Är imponerad av pedagogerna som  arbetar på avdelningen som Leo går på. Tycker dom gör ett fantastiskt jobb och jag känner mig verkligen Trygg i att lämna Leo där om dagarna.

I helgen har vi inga speciella planer. Eventuellt en Sundsvallsresa, men inget spikat ännu. Jag skulle vilja plocka kantareller, men har ingen idé om var jag ska leta. Får se vad som händer och sker. Nu är det i alla fall dags för Idol och fredasmys sen en välbehöööövlig nattsömn.

Ha en fin helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0