Hemmamys med feberpys...

I natt hade Leo det jobbigt. Han var febrig och hostig och kunde inte riktigt komma till ro. Idag har han varit hemma från dagis. Han har dock inte haft någon mer feber, men han är rätt onöjd och vill icket äta något. Jonas är också sjuk så helt otippat var det ju inte att Leo också skulle bli krasslig. Får se hur han mår imorgon. Kanske blir han hemma en dag till. Själv vägrar jag bli sjuk. Det går bara inte, för jag har planer i helgen som jag inte vill ställa in :)

Nu är förådet städat och iordningställt och garderoben förflyttad. Så ikväll har jag börjat med projekt "skruva-ihop -Ikea-möbler".. Hittills har jag inte stött på något problem, så nu ser jag fram emot att fortsätta skruva imorgon. Innan kommande helg är över har mitt hjärta nog ett nytt rum att flytta in i :)

 


Kommentarer
Postat av: Elenor

Ja, gå inte och bli sjuk nu...imorgon smäller det =)

2011-09-30 @ 07:38:44
URL: http://www.melwin.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0