PåskpysslarLeo å 4veckorsNoah...

Vi hade en riktigt trevlig påskpysslar stund igår! Mindre trevligt blev det dock då jag, eller snarare Leo, upptäckte att det kröp små läskiga småkryp på bordet (typ små små löss) ... Antingen kom dom från fjädrarna eller från riset.. Undersökte inte saker närmare.. "Titta mamma en Spindel" Titta titta ännu flera, vi måste fånga dom" :)
Huvva, jag hade tänkt att vi skulle ha det fina påskpysslet inomhus, men av förklarliga skäl åkte det ut kvickare än kvickast!
Påskriset (med tillbehörande småkryp) får pryda vår bro istället!
Leo säger att han börjar lära känna Noah nu, å igår höll han i honom för första gången :)
"Leo tycker om lillbrorsan jättemycket" ♥



Lillbrorsan blev igår hela 4 veckor! 

Idag har vi varit på BVC. 5230 g väger skrutten nu och är hela 55 cm lång!
Mindre roligt är att Leo har fått magsjuka. Ytterst ovälkommet! Magsjuka är ju i och för sig alltid ovälkommen, men lite extra nu då Noah fortfarande är så liten. Håller såklart tummar å tår för att han slipper undan och att det är snabbt övergående för Leos del!
Ha en fin påskhelg!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi hade magsjuka både jag och Daniel när Olivia var liten. Hon klarade sig vilket jag inte trodde, BVC sa att det var för att jag ammade. Hoppas det stämmer så Noah slipper eländet!

Noah väger lika mycket som Julia hon är 10 veckor men är 61 lång

2012-04-06 @ 13:51:06
URL: http://malinsliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0