Lugn helg, bättre mage å feber...

I helgen hade vi som sagt inga direkta planer. Vi var hemma i princip hela helgen och tog det lugnt. Lördagen ägnades mest åt nyttopyssel. Jag hann även med att pyssla lite med foton. Har påbörjat Noahs fotodagbok och har även sorterat en hel del bilder som jag framkallat men ännu inte hade hunnit göra något åt. Så nu blir det lättare att sätta sig och pyssla då det finns nån stund över, då allt är sorterat och det bara är att börja klistra!

På söndagen var jag iväg och solade på morgonkvisten. Så skönt att få lite färg på sin bleka nos. Efter lunch gick vi ut på gården å fick oss lite friskluft. Jonas fixade med diverse sysslor och jag å grabbarna tog en prommis till ok för att köpa glass!

I helgen och i dag har Noahs mage varit betydligt bättre. Peppar peppar... Jag har slutat dricka mjölk och undviker även det som innehåller mycket mjölk och jag tror faktiskt att det hjälper en hel del! Dumt av mig att inte testat det innan... Idag var vi återigen på BVC och ännu ett "ingrepp" på lillnaveln gjordes.

Natten som var fick jag hemska febertoppar igen.. Så jäkla jobbigt. Lätt att sova i närmare 40 graders feber? Näpp! I alla fall så var Mio en snäll syster/moster som kom hit idag och hjälpte mig att "roa" grabbarna. Så jag har kunnat vara en soffpotatis större delar av dagen! Tack! Febern gav med sig ganska fort å nu hoppas jag att den håller sig borta. Tror att det även denna gång var mjölkstockning som spökade.. Nu har jag laddat med fetvadd och vägrar drabbas av denna åkomma igen.

 

Här om dagen var jag bara tvungen att ta fram kameran då Leo ropade innifrån köket att han hittat en spinder i taket, men kunde inte fånga den... Hahaha han testade både en liten pall och trip-trapp stolen innan han tog fram en vanlig stol...


... men dessvärre så var han ju trots det en smula för kort i rocken ;) 


 

 


Kommentarer
Postat av: mio

<3 love you.

2012-04-23 @ 22:48:54
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0