Vad heter bebisen?

Leo klappar mig på magen, pussar den sedan och säger "Leo pussar bebisen". Försöker, på det mest pedagogiska sätt jag kan, förklara att det inte längre finns någon bebis i min mage.. Bebisen som låg där i var ju Noah, å han är ju här hos oss nu... Leo säger då "Hette bebisen Noah?" Ja, han heter Noah säger jag, och känner mig nöjd över att han verkar förstått min förklaring...

Jo pytsan...

Samtidigt som han återigen klappar mig på magen blir hans nästa kommentar: " Vad heter den bebisen?"

Hahahaha...  ♥ Barn är härliga!!! 


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha jag skrattar så jag grinar. Har själv fått dom kommentarerna :-). Du är så fin så<3.

2012-04-07 @ 22:42:04
Postat av: Karin

Hihihi, ja du... Inte känns det allt för roligt att höra då man själv känner sig så himla smal å smidig ;) Men rätt bra att barn är spontana och ärliga och tar ner en på jorden igen... Förr eller senare försvinner överskottsmagen nog :)

Kram <3

2012-04-08 @ 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0