Hej hej!

Lina har varit hemma och det har varit sååå roligt att träffa henne! Jag är lycklig lottad som har en sådan fantastisk vän som henne <3
 
Annars rullar dagarna på å den ena dagen är den andre ganska lik. Under några dagar har jag känt att jag har energi lika med noll och ett tålamod som är ungefär lika långt som hälsenan på en talgoxe... Så har nån lite över av dessa varor så får ni gärna kasta hit lite så ska jag göra mitt bästa för att fånga det ;)  Skämt åsido... Jag känner mig lite trött bara, å jag hoppas det vänder fort för en toktrött mamma å 2 tokpigga skruttungar är inte direkt nån bra kombination!
 
Leo har börjat på Haren nu. Han verkar trivas bra där å han tycker det är roligt att återigen få leka med sina kompisar på förskolan!
 
På lördag är det dags för Noahs namngivning! Det ser vi fram emot <3
Våran lilla skrutt, som "alldeles nyss" kom till världen börjar bli så stor.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0