Tisdag

Ikväll har jag varit på Kajsas å käkat tillsammans med Elin, Linda, Mio, Ellen å Lina! Väldans gott och trevligt! Är så roligt att träffa Lina. Önskar att man hade kunnat setts oftare. Igår var jag mammaledig och spenderade en heldag tillsammans med Leo och Lina. Lina vaktade sin gudson då jag var hos barnmorskan på morgonen. Å sen var vi bara hemma på förmiddan och på eftermiddan for vi till Weaterlunds och fikade samt uträttade några ärenden på stan. Leo var dock inte på sitt bästa humör på eftermiddan. Så det blev en hel del trilskande med ilsket lejon!

Besöket hos barnmorskan gick bra. Som vanligt var järnvärdet påtok för lågt medan allt annat såg bra ut. Bebisen har nu lagt sig tillrätta och sjunktigt långt ner, men huvudet var fortfarande ruckbart. Han hade växt lagomt mycket sedan förra mätningen så något tillväxt ultraljud blir det inte. "Tyvärr" ;)

Jag lääängtar nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0