Torsdag

Idag blev jag inlåst i min egen bil (dörren måste ha gått i baklås eller frusit eller nåt- gick icket att öppna i alla fall) och ack så galet roligt det måste sett ut då jag, höggravid å minst sagt osmidig, fick lov att baxa mig över till passargerarsätet för att ta mig ut den vägen... Var en smula kämpigt måste jag säga, men till slut så gick det :)

Leo har haft en bra vecka på Igelkotten verkar det som. Vi har bokat in ett besök där nästa vecka så vi får lite koll på det nya stället som det bästa vi har spenderar mertiden av sin vakna tid på. Ska passa på att fråga då också om hur det kommer se ut för Leos del då jag blir mammaledig. Upp till 15 timmar i veckan kommer han nog att vara där, men är det nån timme varje dag eller får man välja dagar å så själv? Återstår att se.

Imorrn ska jag å Leo vara lediga tillsammans. Det ska bli härligt! Två mornar i rad nu har han inte alls varit pigg på  att kliva upp då klockan ringt. "Mamma jobba Leo sova mer" har han sagt... Då skär det lite i hjärtat då man får "tvinga" upp han för att hinna i tid. Men sätter en liten slant på att det ser annorlunda ut imorgon bara för att vi då har möjlighet att sova längre. Rätt vad det är är han pigg som en lärka redan kl 6. Vi får se, jag håller i alla fall tummen för en sovmorgom :)

I helgen har vi fullbokat schema! På Lördag är det föräldragrupp. Har dock inte riktigt bestämt om vi ska gå ännu, men är ju såklart lite nyfiken på vilka fler som kommer att vara där. På kvällen ska jag på ännu ett 30-års kalas. Denna gång hos Elli! På Söndag planerar vi att åka till Sundsvall och besöka drakborgen! Fullt ös med andra ord!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kollade på Vesslan om Olivias 15 timmar dom vill ha henne varje dag 9-12 vilket jag tycker blir lite stressigt och bökigt. Jag önskade 3 dagar i veckan tis-tors 9-14 istället, dom skulle kolla upp det men helst ville dom inte ha det så.

2012-01-27 @ 09:14:42
URL: http://malinsliv.bloggplatsen.se
Postat av: Karin

Misstänker att det är så på Igelkotten också... Har hört många som sagt att det är så dom vill ha det på Lillänget.. Men jag håller med om att det mest känns stressigt... Så önska om annat kan man ju alltid göra å sen bara hoppas på att dom tycker det är okej...

2012-01-27 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0