Mysdag...

Lycka är att få sovmorgon till klockan 08:15 å då väckas av en liten hand som stryker mig över håret och en röst som säger "Leo vaken, mamma vaken nu" å sen ligga kvar i sängen å mysa en låååång stund för att sedan förflytta sig till soffan nere, äta frukost i lugn och ro och bara fortsätta att mysa <3 Vi har med andra ord haft en toklugn förmiddag!

På eftermiddan mötte vi upp Josefine och Fabian och gick till Westerlund och fikade samt uträttade några ärenden på stan. Jag har blivit så ofantligt virrig. Lyckas hela tiden glömma, tappa bort, förstöra, tappa, säga fel eller prata typ baklänges... Undra om jag kan skylla på nå graviditetshormoner eller om det är nåt annat, förhoppningsvis tillfälligt, fel på mig. Idag då jag skulle betala fikat på Westerlunds så hade jag ingen plånka i väskan... Dåligt pinsamt.. Den hade jag lämnat i en påse i bilen efter att ha handat å bilen hade jag kvar på konsum då vi valde att ta en bob-prommis därifrån... Tur jag har en snäll svägerska som kunde "köpa ut mig" från fiket ;)

Nu blir det soffmys å tv-tittande!

Ha en fin helg!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0