Myser i mörkret ute på altanen

Vilken nattuggla jag blev da! Nädå, men har precis haft näsblod från h-vetet. Trodde seriöst att det aldrig skulle stoppa. Otäckt värre. Till och med Jonas hajjade till ;) Men nu har det gett med sig å jag har satt mig ute på altanen med datorn och tänker njuta en stund över att det kom en dag/kväll med riktig sommarvärme tillslut.
 
Jonas pappa har varit här i några dagar och hjälpt Jonas med diverse trix å fix. Dom har bland annat fixat en hel del med utsidan av garaget. Ska visa nån bild, men väntar tills vi fått nya garageporten också!
Har så gott som planerat klart Noahs namngivning nu. Det blir inte lika mycket folk som det var vid Leo å Fabbes namngivning, utan det blir bara för familjen. Den kommer att äga rum den 18 Augusti å nu då jag känner att jag börjar få koll och känner mig nöjd med innehållet så längtar jag riktigt mycket!!! Jag tror att det kommer bli en fin dag!
 
Mio (å Mille) bad om att få hitta på något tillsammans med Leo idag så dom har spenderat förmiddan tillsammans och hade haft det mycket mysigt. På eftermiddan var vi mest ute å njöt av sommar å sol. Till och med jag tog ett dopp i iskalla poolvattnet.
 
Imorgon börjar Jonas att arbeta igen. Känns trist, men jag har verkligen inte mage att klaga. För vi har fått vara ledig väldigt väldigt länge tillsammans denna sommar å vi har haft det mycket bra. Sen känns det som att det är dags att återuppta lite vardagsrutiner. Jag må vara en rutinnörd, men jag står fast vid att rutiner är viktigt och bra!
På eftermiddan imorgon kommer min vän Fia och hälsar på. Hon kommer att stanna några dagar och det känns galet roligt då det var över ett år sedan vi sågs sist!
 
Några bilder, sedan natt natt...
 
I torsdags besökte vi mulleriket tillsammans med Elli, Melwin och Noel!
 
 
 
Å i fredags spenderade vi dagen nere på stan med massa roligheter!
 
 
Å här är mina fina som jag älskar mest i hela världen och lite till <3 <3 <3
 

Kommentarer
Postat av: mio

nattuggla!! hahaha! du är rolig du, älskar dig!! <3

2012-07-30 @ 12:50:00
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0