Imorgon äre vardag igen.

I morgon börjar Jonas arbeta igen. Lite gruvar jag mig allt för "omställningsdagarna", innan Leo köper att han får hålla till godo med "bara" mamma igen. Då man är två hemma är det ju ingen konst att få dagarna att flyta på och dessutom hitta på massa roligheter..

Imorse tog jag och Noah sovmorgon (efter morgonamningen) och klev inte upp förrän närmare 10! Att ligga tätt intill och få dela kudde med en liten skrutt å mysa en bit in på dagen är det inte mycket som slår. Det fick i alla fall mig att fyllas med massa ny energi och det fick mig att glömma bort att nattens sömn faktiskt lyst med sin frånvaro!

Imorgon väntar ett BVC-besök, med 3-månaders vaccination. Leo har lovat att han ska hålla lillebror i handen så det ska nog gå bra ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: mio

om ni ändrar er är det ju bara att svänga förbi här med lejonungen så kan han å jag (vi) busa lite :)



puss

2012-06-17 @ 18:08:06
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/
Postat av: Karin

Han är peppad som bara den att följa med.. Har pratat om bvc å sprutor som kan göra ont hela dagen ;) Men tack ändå! Men vi kan väl ses nån dag i veckan?! Kram!

2012-06-17 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0