8 dagar kvar till beräknad ankomst...

Jag är nu på graviditetsdag 272 av 280. Således har jag gått 97,1% av graviditetstiden! Ännu inget tecken på att lillisen börjar göra sig redo. Men jag håller fortfarande tummar å tår för att det inte är allt för långt bort! Vid denna tidpunkt var Leo redan född.. Så lite känns det faktiskt som att jag redan nu börjar "gå över" tiden :)

Sååå, denna 272:a graviditetsdag till ära har jag haft min första lediga dag på en lång följande mammaledighet! Å det känns faktiskt inte helt fel att detta inträffar i samband med att snön börjar smälta, solen börjar visa sig, teremometern står på 0 eller + å det droppar från tak å träd! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0