Bildbomb :)

Medan jag väntade på att Jonas skulle komma hem så vi kunde åka till förlossningen så passade jag på att ta ett foto på bebismagen (vilket jag tänkte förhoppningsvis skulle bli det sista, vilket det även blev :) )
Sedan fick vi som sagt ganska snart träffa den lille goskrutten som låg där i...
Stolt (men väldigt blek) mor någon timme efter första mötet med Noah
Å en lika stolt pappa såklart :)
Dagen efter kom storebror- som plötsligt verkligen blev Stooor, och hälsad på!
På denna bild var han i full färd med att "Leo ta Noahs näsa". Han ville nämligen gärna busa med lillbrorsan :)
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara bilder på Noah och familjen. Visst är han väl lik dig? Ha det så bäst så hörs vi!

KRAM ❤

2012-03-11 @ 18:53:16
Postat av: Elenor

Åh vad ni är fina...längtar tills jag får träffa er <3

2012-03-12 @ 08:20:43
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Karin

Tack fina ni :)



Kraam <3

2012-03-13 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0