2 veckor, massa besök och massa bilder...

Dagarna har rasslat till och plötsligt har vi en 2 veckor gammal bebis här hemma! Vi hade besök av BVC igår. Vågen visade nu 4300 g så det går undan vill jag lova! Jonas har börjat jobba igen så lite vardag har vi allt kommit in i, om än att allt fortfarande känns så nytt så det känns ännu inte riktigt som vardag precis.. Å varje dag ser ju så olika ut beroende på om det är dagis eller inte för Leo och vissa dagar är Jonas hemma, då vi valde att plocka lite dagar här å där istället för att beta av alla 10 i samma veva.

Sen har vi haft besök i massor! I helgen var Jonas pappa och syster här. I måndags var Erica och barnen här och lekte och igår kom Maud hit! Så Noah har nu fått träffa sin farmor, farfar och faster för första gången :) Å Leo tyckte det var riktigt roligt att ha besök av dom. Han höll dom syselsatta hela tiden ;)

Det gick bättre med lämningen på dagis igår än vad det gjorde gången innan. Leo protesterade inte en enda gång utan upplevdes snarare tycka det var rätt roligt att få komma iväg på dagis en stund! Å sen att han visste att farmor skulle komma på eftermiddan gjorde ju sitt. Han var på strålande humör. Medan Leo var på dagis passade jag och Noah på att handla lite, sedan åkte vi på mitt jobb å hälsade på en sväng för att sedan åka hem och invänta BVC.

Idag har vi varit på en prommis i härligt plus-grader-väder. Vi gick och spanade in hur länge det är kvar innan lekparken tinar fram. Å till Leos stora förtjusning så är det riktigt nära nu.. Idag gick det alldeles utmärkt att åka rutchkana :)

Om det finns några bilder att visa även idag??? Jodå, visst finns det väl det ;)

 

Andra badet var betydligare härligare än första, men det är nog ett tag kvar innan  baden uppskattas lika mycket som dom görs av storebror :)

Har försökt att få mina grabbar på en å samma bild. Men ännu har jag inte lyckats ;) "Leo inte sitta brevid Noah, Leo sitta brevid katten"


2 veckor gammal! 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Din gudson undrade när han skulle få träffa din nya bebis:-). Vi får se ut et passande dag, så även han får se Noah. Puss & kram<3. Ha en fin helg.

2012-03-23 @ 20:56:26
Postat av: Karin

Men gograbben! Såklart ska han få träffa Noah :)

å jag vill såklart träffa min fina gudson också - känns som evigheter sedan...

Kramen!

2012-03-24 @ 12:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0