Härliga dagar

Vi har haft härliga dagar i den första riktiga sommarvärmen! Igår firade vi in Leos sommarlov genom att spendera eftermiddan ute på gården med bad, fika och lek (å en härlig sovstund för Noah i skuggan). Jag hade lovat Leo att han skulle få bada även idag på eftermiddan. Då han kom ner efter att ha vilat så hade han redan tagit på sig badbyxorna. Det han dessvärre just då var lyckligt ovetande om var att solsken å värmen hade bytts ut mot regn och rusk... Så jag lovar att det var en besviken grabb som ställde sig ute på bron och ropade " sluta blåsa... Jag vill ha sommarlov ännumera" :)
Å det tror jag det när det kan vara så här härligt att vara ute i solen...
Att spruta vatten på mamma och moster var riktigt roligt...


han skrattade så tårarna sprutade :) 


Skojigt är även att lukta på maskrosor som plötsligt "hoppar" upp i ansiktet på en :) 

Kommentarer
Postat av: mio

gullskrutten!! vill ha sommarlov ääääännumeeera!! haha <3

2012-05-26 @ 11:36:12
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0