Hej hopp...

Noah sover i vaggan å Leo är ute på gården med sin käre farmor som är här på besök, så då passar jag på att printa ner några rader här :)

I lördags var jag och Mio på bytesmarknad i Långsele. Jag blev snål, trots att det var billigt. Men ett fynd gjorde jag och det var en "ståbräda" till vagnen. Den har Leo fått inviga under helgen som gått och jag tror bestämt att det var ett bra köp! Söndagen tillbringade Leo tillsammans med Mio. Dom hade haft en mycket trevlig dag tillsammans. Jag, Jonas och Noah hade en "vårfixardag" ute på gården med diverse fix & trix!

På Valborg hade vi gomiddag och samkväm här hemma. Inte mest för att fira valborg utan snarare för att fira pappa som fyller år den dagen. En trevlig kväll hade vi. Vi skippade dock Majbrasa då "orkanvindar" gjorde att det inte kändes särskilt lockande att vistas utomhus.

Annars har vi varit i lekparker i vanlig ordning, besökt bilens-dag och hoppat hoppborg, promenerat i solsken samt hunnit med att bara vara också! Vi har planerat inför Jonas ledighet till sommaren. Planen är att han ska vara 3 veckor föräldraledig i början av juni och sedan jobba i 2 veckor för att sedan ha 4 veckors semester. Det betyder i så fall att vi kommer att vara lediga tillsammand i hela 7 veckor, å det känns ju riktigt lyxigt!! Å det känns helt galet att det bara är 1 månad kvar till sommarmånaderna sätter fart. I min värld är det Mars fortfarande inte Maj... Jag har verkligen inte hunnit med i svängarna... :)

Nedan kommer en bild från valborg, då Noah slumrade gott i storkussens trygga famn ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: mio

Fina hjärtana <3

2012-05-02 @ 16:48:56
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/
Postat av: Karin

<3

2012-05-03 @ 10:08:14
Postat av: Ida

Vad söta :)



Vinn ett presentkort till Pinkoholic:

http://iduzi.blogg.se/2012/april/vinn-ett-presentkort-fran-pinkoholic.html



Behöver du ny bloggdesign?

Mejla mig!

2012-05-03 @ 12:12:58
URL: http://iduzi.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Nystartad blogg! Mina senaste inlägg!!



- Oskulds ....

- Min prao 2 veckor i thailand ( kommer ikväll )

- Tatuera ögat ( BILDER )

- osv osv

2012-05-03 @ 13:14:54
URL: http://isabelleaalberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0