Onsdag...

Idag gör jag som det sägs att man ska göra emellanåt. Jag vilar då bebisen vilar! Min plan var att vila på en stol ute i solen med en god bok i handen, men vädergudarna hade en annan plan ;) Leo är pigg och kry idag så han är på förskolan. Dom skulle gå ut på promenad idag, vilket fick Leo att skynda sig att ge mig kramen å säga " Hej då, Leo gå promenad, mamma och Noah inte följa med" :)

Annars då? Jo, jag går mest omkring och längtar till roligheter som sker inom kort: 

¤ om bara dagar eller nån vecka blir jag stolt moster

¤ bara ett par månader efter det blir jag stolt faster (igen!)

¤ Lina kommer hem snart

¤ Bara några veckor kvar tills Jonas är ledig i 3 veckor

¤ Bara en tidsfråga innan det är vår, sommar å sol på riktigt!

 

SÅ det är minsann en heldel att se fram emot!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mio

Längtar!! <3

2012-05-10 @ 00:13:54
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0