Hej hopp...

Har varit mycket nu på slutet. Har haft något inplanerat mest varje dag känns det som. Då tid funnits över så har jag intagit viloläge och försökt vila bort en envis förkylning - har dock ännu inte riktigt lyckats med det.
 
Jag är sjukt less på alla förkylningar som härjar omkring. Tycker synd om vår gosnos som inte fått vara frisk mer än nån vecka här å där under ganska lång tid nu. Senaste åkomman var ögoninflammation. Stackar liten.  Men snart måste han väl ha byggt upp ett immunförsvar av stål! 
 
Även jag har fått en släng av ögoninlammation, så idag har jag fått erfara hur det är att vara halvblind. Inte p.g.a inflammationen då utan p.g.a att jag inte kan ha mina linser i. Gjorde ett försök att använda mina glasögon istället. Dessvärre verkar det som att jag fått sämre syn sedan jag införskaffade dom för typ 10 år sedan. Kanske dax att införskaffa ett par nya ;) 
 
Förövrigt så har vi fastnat i Johan Falk - filmerna å ska nu se ännu en sådan!
 
På återseende!  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejhej! Johan Falk filmerna är sjukt bra. Har precis nattat lilla fröken så vi ska ta och se en nu. Perfekt att se då de är lagom långa. Krya på er!

2012-11-06 @ 20:09:15
Postat av: Karin

Ja, dom är riktigt bra ju :) Hoppas allt är bra med er!

2012-11-08 @ 12:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0