Noah 8 månader idag

Vår lilla Noah börjar bli lite kaxig å har kommit på konsten att ställa sig upp mot saker. Dessvärre har han inte någon vidare balans ännu så de gångerna man inte riktigt hinner med i svängarna så slutar hans äventyr oftast med en vurpa. Men han är snabb upp igen å ger sig minsann icket. Övning ger färdighet. Å snart så infinner sig säkert balansen :)
 
Här stod han i lite mer än några sekunder innan han druttade på lillrumpan
 
Här försöker han, via Leos bil, ta sig upp på bordet ;)
 
Säkrast är att stå på knä!
 
... å att spana ut genom fönstret är ganska roligt :)
 
... men roligast av allt är att åla så snabbt det bara går genom lektunneln :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej :)
Jag har helt kommit av mig med både min blogg och andras, kikar in här nu och vill passa på att tacka för dikten :)
Jag läste den på Tages dop och den blev väldigt uppskattad!

Krya på er, hoppas vi ses på rytmiken eller nåt annat inom kort :)

// Stina

2012-11-08 @ 23:14:59
URL: http://vikla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0