Paus...

Jag tar en liten paus mitt i julklappsshoppingen. På ett så här lugnt sätt har jag aldrig handlat julisar förut. Brukar trängas i affärer å stå i långa köööööer... 
 
Varför har jag gjort det då det kan vara så här enkelt å gemytligt med julklappsshopping? Mest troligt för att jag är en sån som är bra på att göra som jag alltid har gjort... Sen är en annan anledning såklart att jag vill gynna Solles affärer... Så lite dåligt samvete har jag allt att så inte är fallet i år. Men det får jag leva med! 
 
Idag gjorde jag ett försök att få till ett julkort på Leo å Noah! Var inte det lättaste kan jag lova. En som kröp ur bild ett X antal gånger och en som hade svårt att sitta still och inte rycka av lillebror tomteluvan :) Kul hade vi i alla fall å nån av bilderna ska nog bli bra som julkort! 
 
Dessa blir det inte i alla fall :) 
 
 
 
 
Nu blir det en kopp te samtidigt som jag fortsätter att bocka av på julklappslistan ;) 
 
Ps. Blå elefant har superfina leksaker och fri frakt Ds. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0