Fin fossing

Hur gick besöket hos ortopeden?
 
Jo, tack, det gick alldeles förträfligt! Foten ser fin ut :) Nu är det bara ett år kvar med skenan sedan är den ett passerat kapitel. Minns fortfarande känslan i min mage den dagen ortopeden visade oss de där skorna med skenan och sa att Leo skulle ha den först dygnet runt i 3 månader och sedan på nattetid fram tills 4 års ålder. Det gick inte riktigt att greppa utan jag tänkte bara "Neeeeejjj - stackars vår lille prins- hur ska det gå? -  det kommer aldrig att funka". Sedan när man fått smälta det hela så tänkte jag istället "Jaaaaa - nu får vi den hjälp som behövs med lillfossingen - och även om skenan är besvärlig, klumpig och otymplig så är den bra - Det kommer att funka alldeles utmärkt- för det måste det göra". Å visst har det funkat bra. Bättre än jag någonsin vågat drömma om. Vår älskade prins har sovit i skor med skena i snart 2,5 år å han har inte klagat en gång. Det tycker jag är enastående och jag är en oerhört stolt över våran kämpe ♥ 
 
Förutom ortopedbesök blev det lite shopping. Sedan avslutade vi dagen med ett besök på drakborgen innan vi käkade middag och begav oss hemåt igen!
 
Idag har jag och Noah varit på badhuset tillsammans med Mio och Milian. Mysigt med bad! Vi käkade lunch där efter badet och sedan tog vi en prommis och hämtade Leo på förskolan. Härlig dag!  
 

Kommentarer
Postat av: mio

Ja, herreminge vad duktig lejonungen är som aldrig klagar på skenan!! Stor eloge till han <3
Tack för mysdag!!
Älskar er <3

2012-10-02 @ 21:47:01
URL: http://www.miosorganiseradekaos.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad skönt att foten såg bra ut!!! :) jag längtar tills man kan slänga skorna långt åt pipan.. Önskar liv hade accepterat dom lika bra som Leo!!

2012-10-06 @ 17:47:46
URL: http://www.pluppy.blogg.se
Postat av: Karin

Mio: <3

Johanna: Ja! Det känns alltid så skönt då man fått utlåtande av ortopeden :) Förstår att det är jobbigt då det strular med Livs skor å hon inte kan sova bra i dom. Men "snart" kan vi slänga dom så långt vi bara orkar :) Kram!

2012-10-08 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0