Lövpyssel

 
 
Vi har rätt mycket löv på vår gård just nu. Löv som är fina och som man kan hitta på mycket roligt med - innan det är dags att kratta bort dom! Idag plockade vi in ett gäng och hade lite lövpyssel :)
 
Jag och Leo klippte, målade, klistrade å fixade. Vi gjorde en liten räv - som faktiskt blev ganska söt. Hörde dock att Leo fick försvara denna söte lille räv ikväll då Jonas påstod att det var en råtta vi hade gjort ;)
 
Noah tyckte det var roligast att försöka pillra bor det som satt fast :)
 
Å här har vi en fladdermus - eller ett snällt litet lövspöke - jag vet inte riktigt :)
 

Annars är dagens bästa att jag fick visa leg. då jag var på OK/Q8 och köpte LOTTER... HiHihihi. Jag som har tjatat sönder Jonas om att jag tycker jag börjar se så gammal å förfallen ut.. Inte då - 17-18års-åldern.. Inte en dag äldre ;) Hahaha!    
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0