Torsdag...

Vardagen rullar på & rätt så ofta önskar jag att varje dag hade haft några fler timmar. Det är fullt upp helala tiden!
Idag kom Lina hem på besök. Ska bli riktigt roligt att få umgås lite med henne!
Det är nu tre saker som sker inom kort som jag ser lite extra mycket fram emot:
 
1) Träffa Lina
2) Min å Ericas gemensamma 30 års-fest
3) Mys- å Spa-helg i Härnösand med goa vänner!
 
Annars då?
 
Vi har varit ute och njutit av fint höstväder. Idag har vi promenerat, promenerat och promenerat!
Vi har varit på babyrytmik, varit i lekparker, haft "lövkrig", pysslat, fixat med vardagssysslor, varit trött, varit pigg, blivit frisk, blivit sjuk igen, å sen frisk igen... Hälsat på Mio och Mille i deras nya lya, Varit på skolis, träffat Erica å planerat lite inför festen, träffat Bobbo, Fixat med foton, skakat en vällingflaska mitt i natten utan att ha hätt på locket - å därav svurit och skurat, varit på bytesmarknad i Kramfors, plockat äpplen, gjort ärenden på stan...  
 
Ja, ungefär så har det sett ut sedan jag skrev något sist!
 
På återseende!
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0