Bissing nr 1, Hallenbesök å lite annat - mest svammel...

En bissing har kikat fram så mest troligt är det tandsprickning som har stört/ å fortfarande stör Noah! Nu ser han så där galet söt ut då han hela tiden känner med läppen å tungan på den nyuppkommna skumma vita hårda grejen i munnen :) 
 
Leo är i Hallen och besöker farmor och farfar. Hans första besök där utan oss. Lite halvjobbigt för hans mor och far då vi såklart saknar honom massor. Men superroligt för Leo som får umgås med å ha kvalitetstid med sina kära farföräldrar <3 
 
Hur hänger hatten annars då? Jo tack, det är bra!
Njuter i fullar drag över att känna mig som en människa igen. Slutet på amningen tog verkligen musten ur mig denna gång. De senaste dagarna har jag pysslat på med diverse saker som halkat efter då orken inte funnits. Har fixat med massvis av bilder, sorterat och fejjat runt i garderober och förråd, fixat fint med ljung på bron samt återupptagit mitt listskrivande på saker som jag vill göra, saker som skall fixas å så där . Nu känner jag igen mig själv igen. Å det känns mycket bra! 
 
Har även varit på jobbet och gjort en plan för föräldraledigheten/jobbstart. Jag kommer att börja jobba igen i början av Januari. Då blir Jonas hemma i 3 månader, sedan kommer jag att vara hemma igen tills det är dax för Noah att börja på förskola - vilket vår plan är att han kommer att göra i början av Augusti nästa år! 
 
Förövrigt kan jag än en gång bara konstatera att det är drygt att se film på 4:an på kvällen med sjukt mycket reklam och nyheter just när det är som mest spännande! Men Beck är ju spännande så okej da! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0