Hej!

Plötsligt fick jag lite "vad-fasen-ska-jag-hitta-på-nu-då"-tid. Noah ligger å eftermiddagslurar och Leo blev hämtad av Mio för att besöka sibylla tillsammans med henne och Milian. På förmiddan idag var vi öppnis. Var evigheter sedan vi var där så det var riktigt skoj!
 
"Slut-på-energi-känner-mig-helt-utpumpad"-känslan har börjat släppa så jag antar att jag inte hade helt fel då jag hade amningen som huvudmisstänkt i "trötthetsdramat" ;)
Nu är jag på banan i gen! Å återigen har jag fått känna på vilken skillnade det är på att vara bara lite vanligt trött - och på att vara ingen-energi trött. Det är en himla skillnad vill jag lova!
 
Haha, mer än så blir det inte sagt denna gång - för nu vaknar min lille "powernap-bebis" å vill ha gröt nuuuuu!!!
 
På återseende :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0