ordningen återställd

Igår kom Leo hem igen så nu är ordningen återställd. Har saknat honom väldigt mycket medan han varit borta. Det har liksom varit så tyst och tomt. Men nu är ordningen återställd och det är liv i luckan igen :)
Det var inte bara jag som blev glad då Leo kom hem. Hade jag på förhand vetat om hur Noah skulle reagera på Leos återkomst så hade jag haft filmkameran redo. För det var en riktigt rolig syn. Han blev så glad så glaaaaaaaaaad! Skrattade, sparkade med ben, viftade med armar och rent kastade sig mot Leo. Hihihi.. Kanske han också tycker att det varit lite väl lugnt här hemma i dessa dagar :) 
 
I allafall så har Leo haft det superbra hemma hos farfar och farmor. Han har berättat om massa roligheter som dom haft för sig. Att han fått åkt fyrhjuling är en favorit! Idag frågade jag honom om han ville åka dit igen någon gång. Svaret på det blev: "JA! Kan jag åka nu eller"? :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0