Härlig påskhelg

Vi har haft en underbar påskhelg med mycket sol, samkväm, godis, mat och mys! 
 
 
En av dagarna då vi skulle åka på en liten utflykt och möta upp pappa och Hasse så stötte vi även på Elli med familj mitt ute i skogen. Så trevligt! Vi fick skoterlift av dom samt pappa och Hasse. Grillning, fiske, sol å samkväm gjorde detta till en supermysig dag. Noah som brukar vara skeptisk till att vara i andras famnar totalfastnade för Elli och ville inte alls komma tillbaka till mamsen ;) 
Leo har påskpyntat :) 
 
Påskharen sviker icket utan hade lämnat ägg vid trädet även i år! 
 
Redo för att åka till Hallsta hotell och käka! 
 
Solmys på gården! 
 
Kladdigt som bara den... Men Rooooligt :) 
 
 
SÅ, vi har alltså haft en härlig långhelg tillsammans. Nu jobbar jag i 4 dagar sedan blir jag ledig igen. En riktig långledighet. Närmare bestämt till 12 Augusti :) 
 
På återseende! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

tack för en jättefin påsk! jag tror det var den bästa hittills <3

2013-04-01 @ 22:04:45
URL: http://www.miomille.blogg.se
Postat av: Elli

Jag och Noah = BFF ;-)

2013-04-03 @ 14:22:31
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Karin

Mio: Tack själv :)

Elli: Hihihi, ja verkligen :) Vad skoj det var att träffa er! Vi får planera in nån dag som vi kan komma och hälsa på er och få mysa med småmissarna :)

2013-04-03 @ 21:42:15
Postat av: Elli

Ja verkligen supertrevligt att ses. Nu är snart grillsäsongen här så då är det skärpning som gäller med våra middagar :-) Klart ni måste komma och mysa med missarna innan de växer och blir stor. Hade bra så hörs vi! Kraaam

2013-04-04 @ 15:04:45
URL: http://www.melwin.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0