Härlig vecka med barnen

Första veckan som (åter)mammaledig har varit kanon. Härligt att ha kvalitetstid med barnen igen! Vi har tagit tillvara på dagarna och hittat på massvis med roligheter. Det känns galet härligt att det äntligen verkar som att snön faktiskt kommer att försvinna inom kort. Att solen lyser nästan varje dag. Att man snart kan skippa alla klumpiga ytterkläder. Att man slipper frysa nåt mer! 
 
Vi har varit på öppnis, varit på ett flertal promenader, varit i lekparker, matat fåglar i parken, njutit av finväder! 
 
I fredags var jag, Noah, Mio och Mille i Näsåker. Leo var på skolis och lekte med Fabian. Å varför var vi i Näsåker då? Jo, för jag har minsann gjort en tatuering! 2 Fina hjärtan och barnens namn! Ska visa en bild då den läkt ihop riktigt :) 
 
Nu kommer en bildbomb från den senaste tiden. 
 
Noah är en riktig buskille nu. Han är överallt och ingenstans samtidigt. Han har en tokhärlig energi och han
har många roliga saker för sig! <3 
 
Busskruttar! 
 
Fabian och Leo leker kurragömma med Anders :) 
 
Noahs premiär i lilla sandlådan! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

åh vad fina bilder!! å herre gud vad jag skrattade när jag såg noah i kastrullen!! hahaha, sötnosen <3

2013-04-15 @ 21:24:33
URL: http://www.miomille.blogg.se
Postat av: Karin

Haha, ja han är över allt hela tiden :) Kram <3

2013-04-16 @ 08:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0