7/1 = arbetsstart, 7-årsdag samt 10 månadersdag...

... Ja, förutom att denna dag varit lite speciell för att jag har börjat arbeta igen så har den varit speciell även på två andra sätt! 
 
Samma datum som i dag, fast för 7 år sedan, träffades jag och världens bästa Jonas! Tänk att just jag skulle ha turen att få dela mitt liv med denna underbara människa. Älskar honom mest och lite till ♥
 
Grattis till oss! 
 
 
Det andra speciella med denna dag är att Noah blir hela 10 månader! Våran skruttunge som far runt som en virvelvind här hemma och helst inte vill vara still en sekund. Han ogillar skarpt att byta blöja och klädombyten. Däremot gillar han skarpt titt-ut, att busa å "krypa ikapp" och att härja tillsammans med brorsan i lekrummet. Något mer som är av stort intresse hos våran minsting är bollar. Att rulla boll, att kasta boll, att jaga boll :) 
 
grattis på 10 månadersdagen fina hjärtat! ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: mio

Älskar er <3

2013-01-08 @ 23:31:57
URL: http://www.miosorganiseradekaos.blogg.se
Postat av: Karin

<3

2013-01-13 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0