Hej hopp!

Jag har inte riktigt kommit in i "arbeta-hela-dagarna-rutinen" ännu. Tycker inte jag hinner med något alls nästan. Kvällarna går så fort så fort och helgerna lika så! 
 
I lördags tog jag med mig Leo och for på badhuset en stund. Det var lika skoj som vanligt :) På eftermiddan kom mamma och hälsade på en stund. På kvällen efter vi nattat småskruttarna hade jag och Jonas en myskväll med fläskfilepaj å lite vin! 
 
Söndagen var en mycket trevlig dag. Då var jag och barnen nämligen på "december-barn"-träff hemma hos Gunilla och Elias. Alla barn har blivit såååå stora och det var så roligt att se dem alla. Å att få träffa alla trevliga mammor såklart! 
 
Annars tickar dagarna på... Vi ser fram emot kommande helg på vi ska på namngivningsceremoni för finaste Milian <3 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

Vi längtar oxå!! <3

2013-01-30 @ 08:53:23
URL: http://www.miosorganiseradekaos.blogg.se
Postat av: Karin

Ska bli sååå kul :)
Nu börjar det närma sig!

Kram!

2013-01-30 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0