Många funderingar..

Leo har mycket funderingar just nu.. Han frågar hur olika gjejor funkar, vem som har gjort olika saker, om olika saker kan gå sönder, varför det blir mörkt ute, om man inte kan tända då det blir mörkt ute osv osv osv... 
 
De bästa funderingarna hittills måste bara printas ner: 
 
Leo: "Har du och pappa gjort mig?" 
 
Jag: "Ja"
 
Leo: "Med tejp och lim eller?" 
 
Hahaha! Ja, vad säger man? Tur han nöjer sig med enkla svar som ja eller nej, För att förklara hur sådant går till tror jag vi väntar några år eller lite till med ;) 
 
Nästa goa fundering kom i samband med att han såg en bild då jag var gravid med Noah. Han kom då ihåg att Noah hade legat i min mage innan han kom ut till oss. Jag sa till honom att han också har legat i min mage, varpå han uttrycker:  
 
"Jaha!! Vad gjorde jag där då?" 
 
Jag: "Du växte och växte och blev en söt liten bebis, sen kom du ut till oss" 
 
"Okej! Men hade jag några leksaker därinne då?"  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

hahahahhahahahahhahahah!!!

2013-01-31 @ 20:07:33
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se
Postat av: Karin

Hihihi, är han inte go så säg ;)

2013-02-01 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0