söndag

Vilken iskyla som kommit! Men man kanske inte ska klaga, vi har ju varit rätt förskonade från kyla denna vinter! I lördags tog vi en prommis till nipvallen för att titta då pappa/morfar spelade curling. Vi blev dock inte där så länge då Leo inte riktigt var i fas utan helst sprang omkring och gjorde otyg ;) På eftermiddan tittade Jonas och Pa på Modo å jag och småttingarna hade lite myskväll uppe med saltkråkan, popcorn och majskrokar! 
Denna dag har det inte hänt mycket nämnvärt. Vi har bara varit hemma och inte gjort särskilt mycket alls. Sytt upp en massa gardiner FÖR HAND har jag gjort, då symaskinen bestämde sig för att krångla som bara den. Annars bara myst och lekt med barnen. Man får ju passa på att vara med dom så mycket det bara går nu på helgen, för huvvaligen vad man träffar dom lite då man jobbar 8-17..  
 
Noah är en riktigt sötfis då han vaknar på morgonen. Han kastar sig över mig och ger en puss (med hel öppen mun och tungan ute) sen vänder han sig åt andra hållet och gör samma sak på Jonas. Hihihi- Även om detta, vissa mornar, inträffar galet mycket tidigare än vad jag anser vara morgon så kan man inte annat än att ta emot dessa pussar med ett leende på läpparna <3 
Sedan vi ökat på både mat- och vällingportionerna har han sovit en gnutta bättre. Men han vaknar ändå oftast ett par gånger varje natt - å vill äta minst en gång! Det är väl förstås tänderna som spökar också. Dom dyker upp en efter en. 
 
I övrigt känner jag mig till och från lite "ur gängorna" just nu. Antar att sömnfrånvaron som råder, och så har gjort under en ganska lång tid nu, är orsaken till detta. Orkeslös och lättirriterad liksom.. Men det blir nog bättre snart igen!!  
 
På återseende! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

Pussgurkan!! <3 ses ikväll!!

2013-01-14 @ 09:14:16
URL: http://www.miosorganiseradekaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0