Hjärtegrus, bajskorv å bilder...

Leo: "Mamma, mitt lilla hjärtegrus, du är en bajskorv (fniss fniss fniss)" 
 
Jag: "Va?" (hade svårt att hålla mig för skratt för jag tyckte hjärtegrus och bajskorv var en väldans lustig blandning)  
 
 Leo: "Får man säga bajskorv till nån?" 
 
Jag: "Nä, Leo det får man inte. Det är inge snällt sagt. Man kan bli ledsen om man blir kallad för bajskorv"  
 
Leo: "Nähä, då sa XXX fel idag på dagis då han sa bajskorv till ett barn"  
 
Vi har roliga diskussioner med Leo då och då.. Han undrar över mycket och har så härliga utlägg ibland så man blir alldeles varm i hjärtat :) 
 
Nu ska jag bara jobba 3 veckor till sen ska jag vara föräldraledig igen fram till  en bit in i augusti. Tycker dessa månader har gått så galet fort. Det är riktigt roligt att jobba, men det ska bli härligt att få umgås mer med barnen snart igen <3
 
Noah utvecklas i rask takt nu. Han går allt mer, men då det ska gå fort så är det fortfarande krypning som gäller! Han är en liten klätterkille och klättrar gärna upp i soffan, våran säng eller någon annanstans då han får chansen. Han har dock inte kommit på det dära med att ta sig ner på ett säkert sätt ännu så det gäller att ha koll på honom då han är ute på sina äventyr :) 
 
Idag fick jag hem en hel hög med bilder som jag skickat på framkallning. Så nu kan jag se fram emot pyssel med fotoalbum då tid till det finns. Roligt! Annars är mitt kvällsnöje för tillfället att sticka. Är dock lite enkelspårig då det gäller detta så det blir ännu en halsduk :) Men det är avslappnande och det är kul!  
 
Nu kommer lite bilder 
 
På återseende! 
 
Det har blivit en å en annan skotertur för Leo denna vinter. Roligt som bara den tycker han! 
 
Milian och Noah <3 <3 
 
Fabian och Leo härjar loss tillsammans med Mora Träsk :) 
 
Alexander <3 
Lite "matkonstverk" kan vara roligt ibland :) 
 
<3 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

Herre gud vad lik ni är varann på sista bilden!! <3 två små söta bajskorvar!

2013-03-18 @ 22:38:00
URL: http://www.miomille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0