Puttad av ett spöke och en priat...

I morse då jag höll på att stöka undan efter frukosten hörde jag att Noah blev lite ledsen inne i lekrummet. Då jag kom dit för att se vad som hänt så satt Leo med Noah i sitt knä och strök han på kinden och sa " Hur gick det lille vän. Gjorde det ont? Ska jag blåsa? Stackars lille vän.. osv." 
Jag sa till Leo att jag tyckte han var väldigt snäll som tröstade sin bror då han ramlat (jag bara antog att han hade ramlat eftersom han drar en å en annan vurpa om dagen). 
 
Leo: " Han har inte ramlat mamma, han blev puttad av ett spöke. Det var en pirat som puttade på han lite också... Så får man väl inte göra va?" "Jag sa till dom att man inte får göra så och då stack dom iväg" " Med ett flygplan for dom".... 
 
Hahaha... Härliga fantasi.. Och huruvida det nu var så att Noah bara hade ramlat eller om det var ett spöke, en pirat eller en busig storebror som hade puttat lite på honom kan man bara spekulera i ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0