Rensa, städa, sortera, rensa, rensa...

Jag har fått nån slags städmani och har snart röjt samtliga skåp och gömmer här hemma. Denna mani har pågått sedan i måndags då jag insåg att det var stökigt och struligt i köksskåpen. Efter att ha avklarat projekt "äntligen-ordning-och-reda-i-köksskåp och lådor" har jag inte kunna öppnat något annat skåp, låda, garderob eller annat utrymme utan att se det stora rensningsbehovet. Men nu börjar jag äntligen bli klar och det känns riktigt skönt att ha detta gjort!
 
Noah tyckte det var roligt då alla grejor försvann ut ur skåpen. Då fanns det ju plats att själv vara där inne :) 
 
Noah med sin favoritpryl. En sop :) 
 

Idag har vi gjort lite annat än att rensa och städat också. Leo har spöat mig i både memory och kasta gris. Vi har pysslat en del samt bakat en, förhoppningsvis smaskig, sockerkaka. Helt perfekta inne-sysslor då vädergudarna idag bjöd på detta tråk-regn-pissväder! 
 
Noah står och spanar på farfar som är här och hjälper oss med massa saker på lill-huset!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0