Fredag...

Idag är det Leos kusin Fabians första födelsedag! Ett helt år skiljer det på kussarna, trots att det i själva verket bara skiljer 7 veckor och 2 dagar (för att vara exakt). Vi har varit och kramat om å grattat födelsedagsbarnet idag på den stora dagen. Men självaste 1-års-kalaset ägde rum igår. Ett mycket fint och trevligt kalas ♥ Jag är en stolt faster till denna underbara lille individ ♥


Bild tagen för nån vecka sedan på mig tillsammans med de två små
underbara grabbarna som alltid får ens hjärta att bli varmt
♥ Älskar dom massor ♥


Leos första dagispass (igår) hade gått lika bra som det har gått tidigare i veckan då jag var med. Innan jag var och hämtade honom hann jag med en god lunch tillsammans med goa vänner hemma hos Linda. Nu har eller ska vi alla börja jobba igen, men vi får hoppas att vi kommer att hinna med lite träffar nu och då trots arbete. Om än inte lika ofta.
Idag började vi dagen med ett besök på öppna förskolan. Var rätt längesedan vi var där, så det var riktigt skoj!
På eftermiddan idag har Leo varit allt annat än nöjd. Gråtit riktigt mycket, vilket verkligen inte är likt honom. När han skulle äta middag blev han riktigt olycklig å grät så tårarna sprutade. Har starka misstankar om att han har ont i magen (misstankar som, förutom onöjdhet, grundas på gaser å "uppsvälldhet"). Han fick lite välling och slocknade sedan som en riktigt slut tröttmössa redan strax efter 18. Så hoppas att han sover bort det onda och vaknar med sitt glada och pigga jag imorrn ♥ Finns dock risk för att hans morgon kommer att börja tidigare än tidigast med tanke på vilken tid han somnade... Men Morgonstund har guld i mund... eller... ;)

♥ Ha en fin helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0