Bara i fantasin...

Leos härligt livliga fantasi fortsätter att få mitt hjärta att bli varmt! När någon nämner något om spöken eller döskallar så är han dock numera väldigt snabb med att tala om att dom inte finns på riktigt, utan bara i fantasin. Att dom oftare än ibland finns i Leos fantasi går det icket att ta miste på :) 
 
Han vill ogärna vara på övervåningen själv och en dag började jag prata med honom om det. Jag berättade för han att han förut brukade vara uppe själv på sitt rum och leka, och att han brukade tycka att det var roligt! Han tittade då lite frågande på mig, funderade en stund och sa sedan:
- Vart var spökerna då da?
 
Ett annat exempel där fantasin flödade är detta:  
 
Med en hård smäll kastade han igen dörren till lekrummet. Han stannade själv utanför, kikade in genom glasrutan och sa:
- "Stanna där nu döskalle"
Han gick sedan därifrån, men vände sig ganska snart om och ropade:
- " säg till innan du komma ut igen"
 
Hahaha Älskade unge! ♥
 
 
   

Kommentarer
Postat av: mio

hahahaha!!
lilla lejonungen <3

2012-09-02 @ 19:46:08
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se
Postat av: Karin

I natt sov han med ödlan som han fick av dig :)

2012-09-03 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0