redan ny vecka igen...

Dagarna går så fort så jag hinner inte riktigt med.
 
I helgen var Jonas på övning med hemvärnet. Då jag är en smula mörkrädd och nojig av mig då jag är "ensam" så var Mio och Mille snälla att sova här i helgen. Vi hade en mysig helg tillsammans. Barnen var dock väldigt trötta och otåliga i helgen. Inte konstigt kanske med tanke på tidigare lång dagisvecka, feber och opigghet... 
 
Leo gjorde sin sista dag på Haren i fredags. Nu har han gått sina två första dagar på Aspen. Han verkar vara nöjd med att vara där och det känns riktigt härligt att ha barnen på samma dagis!
 
Så mycket bär som jag har plockat i år har jag aldrig tidigare plockat. Jag och Josefine har varit i väg i två omgångar till sörgåssjön och plockat både lingon och blåbär. Ska åka dit en kväll denna vecka också. Sen har vi plockat sjukt mycket hallon här hemma. Och rödvinbär. Har kokat saft och sylt av en del, men har ändå kvar en hel del i fysen - vilket känns väldigt lyxigt :) 
 
Fina sörgåssjön
 
Noah "skurar" altanen :) 
 
Lek i sandlådan 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Det gör vi om i oktober!! <3

2013-08-27 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0