Semestertripp till Hallen

Idag kom vi hem efter att ha spenderat några härliga dagar hos Jonas föräldrar i Hallen. Vi har haft en härlig semestertripp som jag nu ska visa en hel bildbomb från :) 
 
Farfars fyrhjuling var rolig :) 
 
Noah härjar omkring på gården
 
En öring som med hjälp av en "fisktrappa" får hjälp att komma till "rätt sida" av vattenfallet!  
 
Goglass till efterrätt
 
På färjan påväg till Orrviken för att besöka Moose-garden 
 
<3
 
Noah som först var livrädd för gräsklipparen ville plötsligt inte släppa den ;) 
 
Nere vid sjön! 
 
<3
 
vattenlek :) 
 
Fina <3-stenar som jag fann nere vid sjön! 
 
Bilder från Moose-garden hade jag massvis av, så några av dem återkommer jag med efter sortering :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mio

Åååh vilka fina bilder!! Vad härligt ni verkar ha haft det! Puss

2013-07-06 @ 09:48:20
URL: http://miomille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0