Söndag

Nu arbetar Jonas bara en vecka till innan han har semester. Ska bli superhärligt att få 4 lediga veckor tillsammans! Idag har vi varit på risön för första gången i år. Fler besök där blir det med all säkerhet. Förhoppningsvis redan imorgon :) Efter risön-vistelsen for vi upp på remsle och blev bjuden på fika av pappa. 
 
Midsommar firade vi i Nordingrå tillsammans med pappa, Mio, Mille, P-A, Marcus och Jessica. 
 
Bilder från den senaste tiden får fortsätta tala om vad vi haft för oss :) 
 
Besök av världens bästa Lina och världens sötaste hundvalp! 
 
Första rädisorna har plockats upp :) 
 
Det roligaste med att baka muffins var enligt Leo att "ploppa i" blåbär, därav detta resultat! Blåbär med lite muffins till ;)
 
Mys på bron med bästa "Bobbo"
 
Påväg till Nordingrå för midsommarfirande
 
Midsommarfirande på Vallen 
 
Mille och Noah
 
Dagens besök på risön! 
 
 
Sen har jag två roliga saker som Leo sagt på slutet som jag bara måste skriva ner. 
Den ena var idag då han och jag var på affären och handlade. 
 
Jag: "Då ska vi se... Vi ska hämta snabbmakaroner också".. 
Leo: "Kan dom springa eller"? 
 
Hahaha, ja jag sa ju att det var Snabb - makaroner ;) 
 
För ett par dagar sedan kom han fram till mig med en väldigt funderande blick och sa. "Mamma, kan verkligen spindlar kissa och bajsa, även att dom inte har snopp och rumpa?" 
 
Hjärtat ler och blir varmt av alla dessa härliga funderingar :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0