Galenpanna med halv-tand... å lite annat.

Jag som alltid brukar ha kamera eller mobilen redo för att fota i tid och otid grämer mig lite över att ha missat den syn jag fick se tidigare ikväll. Jag och Noah var på övervåningen och fixade med tvätten, han blev tyst för länge så jag gick för att se efter vad han pysslade med. Hahaha. Han satt på pottan, hade dragit på sig mina trosor. Ett par på huvudet och ett par över byxorna, sedan hade han klistrat fast massvis med trosskydd på sin tröja och sina byxor samt dragit fram en lååååååång bit toapapper som han hade fullt upp med att hantera då jag kom och störde. Hahaha, det såg riktigt roligt ut ;) Galenpanna där! 
 
Imorse var det dock synd om vår älskade galenpanna. Han stod på en pall vid handfatet och när han skulle gå ner halkade han till och slog i munnen rätt i handfatet. Höger framtand fick ta den stora smällen och gick tyvärr sönder.. Lillskrutten. Måste ha gjort förbannat ont :( 
 
Annars då? 
 
¤ Dagarna går fort.
¤ Barnen trivs bra på förskolan.
¤ Jag skulle behöva börja träna. Funderar på att köpa hem nån cykel/springband/crosstrainer, men kommer den bara stå att samla damm måntro? Mest troligt!  
¤ Leo fyller snart FYRA år. 
¤ Vi (läs: Jonas) ska inom kort börja renovera i lill-huset, vilket känns superroligt! 
 
Nu ska vi se en film. 
 
På återseende! 
 
Ps. Trosorna var rena och trosskydden oanvända. Ds. ;) ;) ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0