Underbara värme...

Vilket otroligt härligt väder det är! Först en galet varm, solig och härlig sommar (som faktiskt började redan i maj) - sedan detta! Skööönt! Idag har vi varit på utflykt i Sörgåssjön. Underbar dag med sol, grillning, bärplockning och mys. 
 
Förra veckan var Maud och hälsade på oss. Barnen fick vara hemma med henne i två dagar, så det blev en rätt kort dagisvecka.
 
I morrn är det måndag IGEN... Tycker det känns som att veckorna bara springer förbi. Man hinner bara blinka så är det helg i gen :) Å nästa helg ser jag fram emot väldigt mycket. Då ska jag och Jonas på Spa-semester på Hallsta! Ska bli supermysigt! 
 
Förra veckan var jag och Josefine iväg på ännu en bärplockartur. Nu har jag fått "plockar-stopp" från Jonas ;) Har ingen plats kvar i frysen... Men jag tänker åka och plocka nån omgång till ändå. Det är så härligt å man kan ju faktiskt alltid ge bort lite bär :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0