Onda bissingar...

I går hade vi en mysig dag tillsammans med Erica och barnen. Fika, stadstur och stoj i lekparken! Jonas fyllde år igår så när han slutade jobba så gick vi på resturang och åt gott! Leo fick vara med Josefine, kusin å moster <3  Dom ställde iordning gofika, så efter resturangbesöket blev det samkväm där.. Jag är SÅ tacksam över att Leo har så många trygga å bra människor omkring sig! 

Idag är inte Leo nå vidare pigg... Eller energin är det egentligen inget fel på, utan det är dom förbaskade bissingarna som spökar. Han verkar vara en aning (läs: rejält) besvärad. Det går inte att ta miste på vad det är som är fel,, då han bokstavligen biter sig fast i både mattor, leksaker, mig och annat... Å gnuggar med handen i munnen o.s.v. SÅ han är rätt tydlig i sitt budskap om vad som stör honom just nu! Ser ut- och känns som det är tre bissingar på G.

Imorgon beger vi oss till stugan. Ska bli härligt. Då det plötsligt slog om till höstväder så har jag svårt att tänka mig att det blir någon resa med sol-bad-å båttur. Men kanske det kan bli en helg med brasa i bersån, promenader å bär/svampspaning istället. Vi får se! 


Mycket roligare än att sitta/ligga i vagnen

   
Gubben i lådan :) Nu är det dags att flytta upp aj-aj-saker ännu ett plan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0