"ja ser den inte någonstans, var kan jag ha förlagt den..."

... Jag har tappat bort min energi. Den är som bortblåst. Är helt enkelt en tröttmössa som lätt hade kunnat sova några dygn i sträck känns det som. Hoppas energin återkommer snarast. För jag har massor med saker som jag vill göra. Men idag har jag gjort som björnen och gått i ide. Efter jag nattat Leo tog jag världens mjukaste filt och la mig i soffan och här tänker jag stanna tills det är dags att gå upp å sova!

Leo har blivit så kramig å gosig. Han har aldrig riktigt varit så förut, så det värmer verkligen i mammahjärtat. På eftermiddan- innan Jonas skulle åka och titta på hockey- så sov jag en stund. Hörde någonstans, långt bort (för jag var i drömmarnas land) att Jonas och Leo kom in i sovrummet och att Jonas sa till Leo att ge mig en puss så jag vaknade. Då jag en stund senare slog upp ögonen står Leo vid sängkanten, tätt intill mig med "pussmunnen" redo. Så gör han ett sånt härligt smackljud då han pussas. Fina <3

Idag (innan jag gick i ide) har vi varit hos Elli. Där bjöds det på supergod lunch och fika. En hel drös med söta å busiga barn och trevliga morsor. Skoj som vanligt!

Imorgon ser vi fram emot öppnis! Är ju inte så många gånger kvar nu, så det gäller att passa på :) Hoppas "björnen" vaknat bara... 

Nu ska jag se klart en film jag börjat titta på. Den är bra- men hemsk. Så därför var jag tvungen att ta en liten paus. Men nu är jag redo igen ;)

Kramgo som aldrig förr! Inte bara jag och Jonas som får kramar ♥


Kommentarer
Postat av: GuggiS

Gosiga Leo =)

Undrar om det är nåt typiskt för just 1-åringarna att de ska börja gosa?

Elias ska mysa och gosa med allt, t.o.m sina bilar ger han kramar titt som tätt =)



Ses strax på kyrkis!

KRAM!

2010-12-03 @ 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0